Reklamáció

Termékekkel kapcsolatos panasz:

Fontos információk és dokumentumok a termékpanaszhoz:

- Magánszemély által történő árubeszerzés esetén a jótállási idő 24 hónap
- Szükséges visszaküldeni a teljes csomagolást, minden tartozékkal
- Panaszát a panasz beérkezését követő naptól számított 30 naptári napon belül feldolgozzuk
- A panasz űrlapot a feladó a szállítási e-mail mellékletében találja meg
- A hiba legpontosabb leírása
- A vásárlást igazoló dokumentum másolata

Fontos információk az áru visszaszállításához

- A megvásárolt árut a küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti (csak magánszemélyekre vonatkozik)
- Az árunak újnak, sérülésmentesnek, fel nem használtnak, csak teszteltnek kell lennie
- Az árut szükséges visszaadni minden tartozékkal 

Ne felejtse el gondosan becsomagolni az árut, hogy szállítás közben ne sérüljön meg.

Panaszbejelentő nyomtatvány

Szállítási lehetőségek:

Személyesen üzletünkben:
Komenského 23
040 01 Kassa
Szlovákia

Futárszolgálattal vagy postai úton a következő címre:

AEROTRADECOM, s. r. o.
Komenského 23
040 01 Kassa
Szlovákia